Education on Screen

TEGEVUSLUGU​

2021

2019-2021

Koostööprojekt Eesti Rahva Muuseumiga “Ela eestlaste elusid”

detsember

“Jussikese seitse sõpra”, filmiõppematerjal algklassilastele

“Kas maakera on ümmargune?” , õppematerjal animatsioonist gümnaasiumidele

november

Õpikeskkonna “Hukkunud Alpinisti hotell” avaldamine

september

Töötuba  “Literature on the Screen: How to Read and Study Artistic Texts in a Digital Environment”, MediaCAMP Fest

august

Töötuba “Digital learning environment in (museum) education. ‘Identity on Screen’”. The 12th Summer school for museum teachers, Paide

aprill

Tamme Gümnaasiumi kultuurisuuna tutvustuskursus (Eesti kinoklassika põhjal), Tartu

2020

august

Töötuba  “Loodus ekraanil”, Tartuff Film Festival 2020. Tartu

Töötuba “Fred Jüssi. Beauty of being – Nature on screen”. Film Education – Framework to impact. (Tallinn, BFM, EFI)

juuli

Töötuba “Multisensory learning environments. Research project ‘Education on Screen’. IMPEC 2020. Lyon, Prantsusmaa

juuni

Õpikeskkonna “Kevade” avaldamine

aprill

Tamme Gümnaasiumi kultuurisuuna tutvustuskursus, Tartu

märts

Koostööprojekt Varssavi Ülikooli (Poola) kaasaegsete keelte osakonnaga. Külaliskursus  “Identiteet ekraanil” kaasaegsete keelte osakonna

2019

mai

Ajalugu ekraanil platvormi katsetamine Narvas

23-24. aprill

Töötuba Tartu Ülikooli Pedagogicumi õpetajate seminaril

veebruar-juuni

Õpikeskkonna Identiteet ekraanil III õppeteema väljatöötamine

veebruar

Kirjandus ekraanil digikursuse tutvustamine ja töötuba Eesti Rahva Muuseumis

2018

veebruar

Õpetajate koolitused Tartus ja Tallinnas, kus tutvustatakse Moonika Siimetsa ekraniseeringut „Seltsimees laps“ ning uut ajaloohariduslikku õppematerjali

aprill-oktoober

Õppematerjali projekt „Ajalugu ekraanil“ osaleb Tartu Ülikooli Pedagogicumi start-up kiirendi programmis Õpiveski

august

Haridus Ekraanil projektide tutvustamine Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudi õpetajate baaskoolitusel “Erinevad õppemeetodid humanitaar- ja sotsiaalainetes – eesmärgist refleksioonini”


september

Osalemine hariduse festivalil “Dare to Learn” Helsingis, kus tutvustasime oma projekte ja näitasime, kuidas lugeda ja kirjutada tekste digiajastul

oktoober

Ajalugu ekraanil õpikeskkonna avamine, mille keskmes on Leelo Tungla romaanid ja nende ekraniseering “Seltsimees laps” ning mis uurib, kuidas kunstiteosed minevikku vahendavad

november

Digitaalse õppematerjali „Põrgu Jaani maailm“ avaldamine, mis käsitleb ajalugu, identiteeti ja kultuuri Kaur Koka mängufilmi põhjal

2017

veebruar

Kirjandus Ekraanil platvormi avamine, mille keskmes on Andrus Kivirähki romaani “Rehepapp” ekraniseering “November” ja mis keskendub kirjanduse ja filmi vahelisele suhtele kultuuris

märts

Kirjandus ekraanil platvormi katsetamine Tartu koolides (Hugo Treffneri Gümnaasium ja Miina Härma Gümnaasium)

aprill

Kirjandus ekraanil platvormi katsetamine Narvas (Narva Soldino Gümnaasium)

mai

MTÜ Kirjandus Ekraanil asutamine

september-detsember

Integratsiooniprojekt „Mina mäletan“, mille käigus viidi läbi gümnasistidele mõeldud valikkursus „Kunstitekst ajaloomälu vahendajana“ (Tallinna Juudi Kool, Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium, Tallinna 32. Keskkool)

november

Töötoa läbiviimine õpetajatele TÜ Pedagogicumi seminaril”Nüüdisaegsed lähenemised õppimisele ja õpetamisele”

2016

detsember

Õpetajatele mõeldud koolitused „Kirjandus ja film“ Tallinnas ja Tartus. Koolitus on suunatud Rainer Sarneti filmi „November“ analüüsile ning tutvustab transmeedia uurimisrühma uut õppeplatvormi ekraniseeringute käsitlemiseks

2015

september

Tartu Ülikooli semiootika osakonnas alustab tegevust transmeedia uurimisrühm